Klientų aptarnavimas

https://www.funidelia.lt/carrito

Atšaukimo teisė

Atšaukimo teisė

Vartotojas pripažįsta teisę atsisakyti pirkinio, įsigyto per svetainę www.funidelia.lt, ir gali grąžinti prekę, jei nėra patenkintas, per ne ilgesnį kaip keturiolikos (14) kalendorinių dienų laikotarpį nuo tos dienos, kai jūs arba trečioji šalis, kurią nurodė vartotojas, išskyrus vežėją, fiziškai gavo prekę.

Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turėtumėte pranešti mums adresu FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Ispanija arba parašyti mums naudodami mūsų kontaktinę formą ir aiškiai nurodyti savo sprendimą atsisakyti sutarties (pavyzdžiui, laišką paštu arba el. laišką, naudojant formą). Galite naudoti šią pavyzdinę atsisakymo formą, nors neprivalote to daryti. Kad būtų laikomasi atsisakymo laikotarpio, pakanka, kad išsiųstumėte savo pranešimą apie savo pasinaudojimą teise atsisakyti sutarties iki atitinkamo laikotarpio pabaigos (14 kalendorinių dienų).

Pasitraukimo pasekmės

Jums atsisakius sutarties, mes nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai informuosite mus apie savo sprendimą nutraukti dabartinę sutartį ir pateiksite ankstesnį prekių ar produktų, kurių atsisakote, kvitą, grąžinsime jums visą sumokėtą sumą, įskaitant pristatymo mokesčius (išskyrus jūsų pasirinktus papildomus mokesčius, pvz., kitokį pristatymo būdą, o ne mūsų siūlomą ekonomiškesnį standartinį pristatymą). Pinigus grąžinsime naudodami tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote atlikdami pradinį sandorį, nebent aiškiai nurodėte kitaip; bet kokiu atveju, dėl grąžinimo nepatirsime jokių išlaidų.

Pinigų grąžinimą galėsime sulaikyti tol, kol gausime prekes arba kol pateiksite įrodymus, kad prekes išsiuntėte atgal, arba kol įvyks anksčiau.

Prekes turėtumėte grąžinti adresu ID LOGISTICS / Funiglobal Sosnowiec 15A, 95-010 Stryków, Lenkija, nedelsdami ir bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai informuojate mus apie savo sprendimą nutraukti sutartį. Terminas laikomas įvykdytu, jei vartotojas grąžina prekes nepasibaigus 14 dienų laikotarpiui. Visas su grąžinimu susijusias išlaidas padengia klientas.

Jūs esate atsakingi už bet kokį prekių vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl to, kad su jomis buvo elgiamasi kitaip, nei būtina norint nustatyti prekių pobūdį, savybes ir veikimą.

Kaip nustatome sumažėjusią prekių vertę

Norėdamas nustatyti prekių pobūdį, savybes ir funkciją, vartotojas turėtų elgtis su prekėmis ir jas apžiūrėti tik (i) tinkamai atsargiai ir (ii) taip pat, kaip jam būtų leidžiama tai daryti parduotuvėje. Bet koks pernelyg didelis prekių tvarkymas ar apžiūra gali sumažinti prekių vertę, todėl mes turime teisę išskaičiuoti atitinkamą grąžinamą sumą už gautą mokėjimą. Kiek sumažinsime grąžinamos sumos sumą, bus nustatoma kiekvienu atveju atskirai. Vartotojas gali atidaryti pakuotę ir labai atsargiai apžiūrėti prekių audinius bei spalvas, stengdamasis nesudaužyti dėžutės atidarant. Jei dėžutė pažeista, darysime išvadą, kad prekės vertė sumažėjo. Primename, kad tuo metu, kai prekės yra jūsų nuosavybėje, ir kol jų mums negrąžinsite, jūs būsite atsakingi už prekes ir dėl to atsakysite už bet kokią joms padarytą žalą.

Bendrieji reglamentai

Jūs neturėsite teisės atsisakyti sutarties, jei tiekiamas objektas yra vienas iš šių produktų:

- Individualūs arba pagal užsakymą pagaminti gaminiai

- Dėl sveikatos ar higienos priežasčių užplombuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo

Jūsų teisė atsisakyti sutarties bus taikoma tik toms prekėms, kurios grąžinamos tokios pačios būklės, kokios jas gavote. Vartotojas negaus pinigų grąžinimo, jei prekė buvo naudojama ne tik atidarymo metu, bet ir ne tokios pačios būklės, kokios buvo pristatytos, arba jei prekės buvo pažeistos, todėl vartotojas privalo būti atsargus su preke (-ėmis), kol ji (-os) yra jo (-ų) žinioje.

Peržiūrėję prekę, pranešime jums, ar turite teisę susigrąžinti sumokėtą sumą. Pinigai už pristatymą gali būti grąžinti tik tuo atveju, jei per įstatymų nustatytą laikotarpį pasinaudojama teise atsisakyti prekės ir grąžinamos visos užsakymą sudarančios prekės. Jei grąžinimo paketo turinyje yra klaida, dėl kurios nėra „Funidelia“ kaltės, turėsime teisę imti iš jūsų papildomas išlaidas, jei įmanoma suorganizuoti paketo grąžinimą jums. Bet kuriuo atveju teisės ir pripažinti veiksmai lieka galiojančiuose teisės aktuose.

Netinkamų gaminių grąžinimas

Teikdami garantinio aptarnavimo paslaugas, stengiamės greitai ir efektyviai padėti savo klientams, siekdami išspręsti visas su mūsų gaminiais ar užsakymais susijusias problemas.

Jei pristatymo metu pastebėsite kokių nors gedimų, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu. Praėjus dviem (2) darbo dienoms nuo prekės gavimo, su transportavimu susijusių skundų nebepriimsime.

Jei vartotojas pristatymo metu mano, kad prekė neatitinka sutartyje numatytų sąlygų, jis turėtų nedelsdamas susisiekti su mumis naudodamiesi mūsų kontaktiniais būdais, pateikdamas informaciją apie prekę ir nurodyti atsiradusią žalą.

Mes atidžiai patikrinsime grąžintą prekę ir susisieksime su jumis el. paštu per protingą laiką ir, jei reikia, grąžinsime pinigus arba pakeisime tą pačią prekę. Pinigai bus grąžinti arba prekė pakeista kuo greičiau, bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai išsiuntėme patvirtinimo el. laišką dėl grąžinimo arba neatitinkančios prekės pakeitimo.

Už prekes, kurios buvo grąžintos dėl atsiradusio defekto, sumokėta suma bus grąžinta visa, įskaitant prekės pristatymo mokesčius ir išlaidas, kurias patyrėte grąžindami prekę mums. Grąžinimas bus atliktas tuo pačiu mokėjimo būdu, kurį naudojote pirkdami prekes.

Kiti susiję klausimai:
Top