Klientų aptarnavimas

https://www.funidelia.lt/carrito

Gavau sugadintą produktą arba trūksta dalių

Atsiprašome, kad prekė atkeliavo su defektu arba trūksta dalių.

Eikite į „Jūsų paskyra“ ir spustelėkite mygtuką „Grąžinimai ir skundai“. Pasirinkite užsakymą, defektuotą arba trūkstamą prekę ir pateikite mums visą reikalingą informaciją, kad galėtume kuo greičiau išspręsti problemą.

Pretenziją galite pateikti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.

Svarbi pastaba: šį mygtuką naudokite tik norėdami pranešti apie defektuotą ar trūkstamą prekę. Privaloma mus informuoti prieš grąžinant prekę. Nepaisant to, grąžinimas gali būti atmestas.

Ar automatiškai gausiu pakaitalą?

Patikrinus skundą, jei jis bus priimtas, grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą be papildomų grąžinimo išlaidų arba, jei turėsime prekę sandėlyje, pristatysime jums naują produktą.

Kiti susiję klausimai:
Top