Atsiprašome, kad prekė atkeliavo su defektu arba trūksta dalių.
Eikite į „Jūsų paskyra“ ir spustelėkite mygtuką „Grąžinimai ir skundai“. Pasirinkite užsakymą, defektuotą arba trūkstamą prekę ir pateikite mums visą reikalingą informaciją, kad galėtume kuo greičiau išspręsti problemą.
Pretenziją galite pateikti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
Svarbi pastaba: šį mygtuką naudokite tik norėdami pranešti apie defektuotą ar trūkstamą prekę. Privaloma mus informuoti prieš grąžinant prekę. Nepaisant to, grąžinimas gali būti atmestas.
Ar automatiškai gausiu pakaitalą?
Patikrinus skundą, jei jis bus priimtas, grąžinsime visą už prekę sumokėtą sumą be papildomų grąžinimo išlaidų arba, jei turėsime prekę sandėlyje, pristatysime jums naują produktą.
Norime Jus informuoti, kad šioje formoje pateiktus asmens duomenis tvarkys „Funiglobal Development SL“ („Funidelia“). Pagrindinis šios informacijos tikslas yra atsakyti į jūsų prašymus ar klausimus. Legitimizavimas vyksta duomenų subjekto sutikimu. Informuojame, kad jūsų duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims. Jūs turite teisę pasiekti, ištaisyti ir ištrinti duomenis, be kitų teisių, kaip paaiškinta prieinamoje privatumo politikoje čia.