Klientų aptarnavimas

https://www.funidelia.lt/carrito

Gavau neužbaigtą arba neteisingą užsakymą

Apgailestaujame, kad gavote neišsamų arba neteisingą užsakymą.

Eikite į „Jūsų paskyra“ ir spustelėkite mygtuką „Grąžinimai ir skundai“. Pasirinkite užsakymą, neteisingus arba negautus produktus ir pateikite mums visą informaciją, kad galėtume kuo greičiau išspręsti šią problemą.

Turite 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo datos, kad pateiktumėte šį skundą.

Svarbi pastaba: naudokite šį mygtuką tik norėdami pranešti apie neteisingą ar negautą prekę. Privaloma informuoti mus prieš grąžinant prekę. To nepadarius, grąžinimas gali būti atmestas.

Ar automatiškai gausiu pakeitimą?

Peržiūrėjus skundą, jei jis bus priimtas, grąžinsime visą sumokėtą už tą prekę sumą be jokių grąžinimo išlaidų arba, jei turėsime prekę sandėlyje, pristatysime jums naują produktą.

Kiti susiję klausimai:
Top