Apgailestaujame, kad gavote neišsamų arba neteisingą užsakymą.
Eikite į „Jūsų paskyra“ ir spustelėkite mygtuką „Grąžinimai ir skundai“. Pasirinkite užsakymą, neteisingus arba negautus produktus ir pateikite mums visą informaciją, kad galėtume kuo greičiau išspręsti šią problemą.
Turite 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo datos, kad pateiktumėte šį skundą.
Svarbi pastaba: naudokite šį mygtuką tik norėdami pranešti apie neteisingą ar negautą prekę. Privaloma informuoti mus prieš grąžinant prekę. To nepadarius, grąžinimas gali būti atmestas.
Ar automatiškai gausiu pakeitimą?
Peržiūrėjus skundą, jei jis bus priimtas, grąžinsime visą sumokėtą už tą prekę sumą be jokių grąžinimo išlaidų arba, jei turėsime prekę sandėlyje, pristatysime jums naują produktą.
Norime Jus informuoti, kad šioje formoje pateiktus asmens duomenis tvarkys „Funiglobal Development SL“ („Funidelia“). Pagrindinis šios informacijos tikslas yra atsakyti į jūsų prašymus ar klausimus. Legitimizavimas vyksta duomenų subjekto sutikimu. Informuojame, kad jūsų duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims. Jūs turite teisę pasiekti, ištaisyti ir ištrinti duomenis, be kitų teisių, kaip paaiškinta prieinamoje privatumo politikoje čia.