Pirmiausia turite prisijungti prie savo paskyros („Jūsų paskyra“) ir pasirinkti „Grąžinimai“, kad galėtumėte pateikti grąžinimo prašymą. Primename, kad turite 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo dienos, kad galėtumėte pateikti prašymą grąžinti prekes.
Galite pasirinkti vieną iš dviejų grąžinimo būdų:
Naudotis mūsų grąžinimo etikete (kaina 3,99 €),
Arba grąžinti prekę savo pasirinktomis priemonėmis.
Kai tik gausime siuntą mūsų sandėlyje, pradėsime grąžinimo procesą ir pasirūpinsime atitinkamu pinigų grąžinimu.
Pirmiausia įsitikinkite, kad jūsų prekė atitinka mūsų grąžinimo politikos sąlygas.
1. Prisijunkite prie savo paskyros:
Prisijunkite su savo vartotojo duomenimis viršutiniame dešiniajame svetainės kampe. Skiltyje „Grąžinimai“ matysite įsigytas prekes, kurias galima grąžinti, taip pat grąžinimo būseną ar jau atliktus pakeitimus.
Pastaba: Gali būti, kad prekės dar nerodomos šioje skiltyje. Tokiu atveju palaukite 12–24 valandas nuo siuntos gavimo, kad sistema užfiksuotų pristatymo informaciją iš kurjerio.
2. Pasirinkite grąžinamas prekes:
Pažymėkite prekes, kurias norite grąžinti, ir, jei norite, nurodykite priežastį (tai nėra privaloma, bet padės mums tobulėti).
3. Paruoškite siuntinį ir pridėkite važtaraštį:
Tinkamai supakuokite prekes, pridėkite atspausdintą ir užpildytą važtaraštį, kurį gavote el. paštu kartu su užsakymo patvirtinimu.
Jei naudojate mūsų grąžinimo etiketę, priklijuokite ją matomoje vietoje ant pakuotės ir pristatykite siuntą į artimiausią siuntimo punktą.
Jei grąžinate prekę savarankiškai, susisiekite su savo pasirinkta siuntų tarnyba ir išsiųskite pakuotę nurodytu adresu, kurį rasite savo paskyroje.
Išsaugokite siuntimo kvitą ir sekimo numerį, kad galėtumėte įrodyti, jog siunta buvo išsiųsta. Mes neatsakome už prarastas siuntas, jei jos nepasiekia mūsų sandėlio.
4. Gaukite pinigų grąžinimą:
Kai tik gausime grąžintas prekes, pradėsime grąžinimo procesą.
Jei mokėjote kortele arba „PayPal“, grąžinimas bus atliktas tiesiai į jūsų kortelę arba „PayPal“ paskyrą.
Atkreipkite dėmesį, kad pradinės pristatymo išlaidos nėra kompensuojamos.
Jei norite pakeisti kostiumo dydį, atlikite grąžinimo veiksmus ir pateikite naują užsakymą su tinkamu dydžiu. Tai reiškia, kad pirmiausia turite paprašyti dabartinio užsakymo grąžinimo ir tada pateikti naują.
Norime Jus informuoti, kad šioje formoje pateiktus asmens duomenis tvarkys „Funiglobal Development SL“ („Funidelia“). Pagrindinis šios informacijos tikslas yra atsakyti į jūsų prašymus ar klausimus. Legitimizavimas vyksta duomenų subjekto sutikimu. Informuojame, kad jūsų duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims. Jūs turite teisę pasiekti, ištaisyti ir ištrinti duomenis, be kitų teisių, kaip paaiškinta prieinamoje privatumo politikoje čia.