Klientų aptarnavimas

https://www.funidelia.lt/carrito

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

Siuntos sekimo informaciją rasite užsakymo detalėse, prisijungę prie „Mano paskyros“.

Jei užsakymas apima kelis produktus, kiekvienas jų gali turėti skirtingas pristatymo datas. Tačiau numatyta pristatymo data, pateikta pirkimo metu, nurodo, kada gausite visus produktus kartu.

Jei gavote el. laišką su informacija apie užsakymo išsiuntimą su siuntų vežėju, jame rasite tiesioginę nuorodą į siuntos sekimą. Jei neturite šio el. laiško, taip pat galite sekti siuntą prisijungę prie „Mano paskyros“. Ten rasite vežėjo informaciją, kad galėtumėte susisiekti tiesiogiai ir gauti tikslesnę informaciją.

Pastaba: jei siuntos būsena rodo, kad ji pristatyta, tačiau jos negavote, apsilankykite puslapyje „Užsakymas pažymėtas kaip pristatytas, bet aš jo negavau“, kur rasite daugiau informacijos.

Kiti susiję klausimai:
Top