Jei siuntos stebėjimo būsena rodo, kad ji buvo pristatyta, bet jos nerandate, pasiteiraukite kaimynų arba susisiekite su kurjeriu.
Jei užsakymas pažymėtas kaip „pristatytas“, bet jūs jo negavote:
Patikrinkite, ar kitas asmuo, gyvenantis tuo pačiu adresu arba pastato registratūroje, negalėjo priimti siuntos.
Patikrinkite, ar pašto dėžutėje ar ant durų nepaliktas pranešimas apie nepavykusį pristatymą. Jame paprastai pateikiamos instrukcijos, kaip suplanuoti naują pristatymą arba kur atsiimti siuntinį. Kurjeriai, neradę gavėjo, gali palikti siuntą atsiėmimo punktuose.
Susisiekite su kurjeriu ir paprašykite daugiau informacijos apie siuntos pristatymą. Turėkite po ranka savo siuntos sekimo numerį.
Labai svarbu, kad mus nedelsiant informuotumėte apie bet kokį negautą užsakymą ar produktą. Atkreipkite dėmesį, kad galėsime išspręsti problemą tik per 14 dienų nuo numatytos pristatymo datos.
Norime Jus informuoti, kad šioje formoje pateiktus asmens duomenis tvarkys „Funiglobal Development SL“ („Funidelia“). Pagrindinis šios informacijos tikslas yra atsakyti į jūsų prašymus ar klausimus. Legitimizavimas vyksta duomenų subjekto sutikimu. Informuojame, kad jūsų duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims. Jūs turite teisę pasiekti, ištaisyti ir ištrinti duomenis, be kitų teisių, kaip paaiškinta prieinamoje privatumo politikoje čia.