Klientų aptarnavimas

https://www.funidelia.lt/carrito

Man buvo pristatytos kitos prekės nei tos, kurias užsakiau.

Atsiprašome, tai galėjo įvykti dėl pakavimo klaidos mūsų sandėlyje arba dėl neteisingai gautos prekės iš gamintojo.

Kad galėtume kuo greičiau išspręsti situaciją, prašome susisiekti su mumis, pateikdami grąžinimo užklausą per savo paskyrą (skiltyje „Grąžinimai“) arba naudodamiesi kontaktine forma (žemiau). Kad pagreitintumėte procesą, prašome nurodyti / pridėti:

  • Prekės nuorodą (prekės kodą)

  • Užsakymo numerį

  • Netinkamų prekių brūkšninių kodų nuotraukas

Turėdami šią informaciją galėsime patikrinti visus duomenis ir kuo greičiau pateikti sprendimą.

Kiti susiję klausimai:
Top