Atsiprašome, tai galėjo įvykti dėl pakavimo klaidos mūsų sandėlyje arba dėl neteisingai gautos prekės iš gamintojo.
Kad galėtume kuo greičiau išspręsti situaciją, prašome susisiekti su mumis, pateikdami grąžinimo užklausą per savo paskyrą (skiltyje „Grąžinimai“) arba naudodamiesi kontaktine forma (žemiau). Kad pagreitintumėte procesą, prašome nurodyti / pridėti:
Prekės nuorodą (prekės kodą)
Užsakymo numerį
Netinkamų prekių brūkšninių kodų nuotraukas
Turėdami šią informaciją galėsime patikrinti visus duomenis ir kuo greičiau pateikti sprendimą.
Norime Jus informuoti, kad šioje formoje pateiktus asmens duomenis tvarkys „Funiglobal Development SL“ („Funidelia“). Pagrindinis šios informacijos tikslas yra atsakyti į jūsų prašymus ar klausimus. Legitimizavimas vyksta duomenų subjekto sutikimu. Informuojame, kad jūsų duomenys nebus perduoti trečiosioms šalims. Jūs turite teisę pasiekti, ištaisyti ir ištrinti duomenis, be kitų teisių, kaip paaiškinta prieinamoje privatumo politikoje čia.